Deklaracja Dostępności
Wstęp
Daty publikacji i aktualizacji
- Data publikacji strony internetowej: 2015-05-26.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-02-04.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- W zakładce „Kontrole” znajdują się pliki niedostępne cyfrowo ( scany) zgodnie z ustawą z 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej, rozdział 2, art.6, pkt 4, ppkt a, tiret 2
- W zakładce Sprawozdania finansowe znajdują się pliki niedostępne cyfrowo - w takiej formie są generowane w oprogramowaniu, którym dysponuje II Liceum Ogólnokształcące im. K. K. Baczyńskiego w Radomsku. Placówka nie ma wpływu na formę dokumentu.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
- Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia: 2021-03-30.
- Oświadczenie zostało ostatnio poddane przeglądowi w dniu: 2024-03-29.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:
- osoba kontaktowa - Monika Kuśmierz,
- adres e-mail - sekretariat@lo2.radomsko.pl,
- numer telefonu - 44 683 26 53 ,
- adres do korespondencji - II Liceum Ogólnokształcące im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, ul. Bugaj 3, 97-500 Radomsko .
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury wnioskowo-skargowej
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich
Dostępność architektoniczna
Budynek II Liceum Ogólnokształcącego im. K. K. Baczyńskiego w Radomsku posiada bariery architektoniczne, jednakże do szkoły prowadzi podjazd dla osób niepełnosprawnych od strony wejścia głównego.
Parter szkoły jest częściowo dostosowany do osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do niektórych pomieszczeń i sal dydaktycznych).
Na terenie szkoły znajduje się wydzielone i odpowiednio oznakowane jedno miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Podmiot nie posiada tłumacza języka migowego.
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.
Zasady wejścia z psem asystującym do II Liceum Ogólnokształcącego im. K. K. Baczyńskiego w Radomsku
- Masz prawo wejścia z psem asystującym do II Liceum Ogólnokształcącego w Radomsku.
- Możesz zgłosić jego obecność w Sekretariacie, który znajduje się na parterze budynku. Zawsze możesz skorzystać
z pomocy pracowników Sekretariatu. - Pamiętaj, że musisz posiadać certyfikat potwierdzający status psa asystującego i zaświadczenie o aktualnych szczepieniach weterynaryjnych.
- Pies asystujący musi być wyposażony w uprząż. Na uprzęży w widocznym miejscu musi być umieszczony napis „pies asystujący”.
- Nie musisz prowadzić psa asystującego na smyczy ani zakładać mu kagańca.
- Pamiętaj, że jako właściciel odpowiadasz za swojego psa i ponosisz odpowiedzialność za szkody wyrządzone na terenie urzędu.
- Po zakończeniu wizyty, jeżeli będziesz potrzebować, pracownik Sekretariatu pomoże wyjść z budynku.
Dane koordynatora do spraw dostępności
Anna Gaik-Ślęzak
Koordynator
Naczelnik Wydziału Organizacyjnego w Starostwie Powiatowym w Radomsku
tel. 44/6858924
e-mail: gaik@radomszczanski.pl
Starostwo Powiatowe w Radomsku
ul. Leszka Czarnego 22
97-500 Radomsko
pok. 316 piętro 3
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.